Tag: NFL

Spice 1 – Thug World Lyrics

[Verse 1: Spice 1] I’m platinum while I’m gattin, now that finger’s shining It’s nothin to a boss to bust wit cut diamonds I’ma dig it, ya fiend for the verbals, I came to spit it Big boss like a 500 Benz to a honda civic Comin wit it, hit it, as soon as I finished, they say he shitted Lit it up and kept the slug from the jumps, f*ck a critic Y’all opinion is like a asshole, I stick my uzi in it Windows tinted, Took a stop at the corner for some business I’ma take 7 suckas, Put ’em in a line And add 7 more suckas, Who think they can time I’ma take 7 more, Before I go for mine Now that’s 21 suckas slumped at the same time Ain’t no haters in here and it’s leather wood on the steering We ain’t trippin, Stash spot he...

Snowgoons – The Real And The Raw Lyrics

[Verse 1:] It’s clear to me these dudes ain’t breathing the same air as me Apparently my clarity is bringing fans near to me Show to show severity, don’t you know it’s wearing me But I keep grinding on my hopes inherently Coldest flow in Seven Seas, wrote this soul of seventies Go for broke, I’m bending knees Hold the hope of friends in need The hardest working inserting no burden Will burden the verdict, diverted the vermin and murdered the circuit Biting emcees talk a lot of shit Bottle split, hollow tips, model chicks love to swallow dick Me? I don’t bother with, barely acknowledge it Only thing I ever bit? My bottom lip [Chorus] [Scratching] [Verse 2:] Literally I am the epitome homes Acclaimed critically downloaded digitally Known from London to Ita...

Cashius Green – Monumental Robbery Lyrics

[Hook x3: Cashius Green] f**k the price of gasoline That means the weed mans gonna tax my trees Cocaine has never been cheap Bitch gettin’ stingy with that lean And make that ‘tshh’ sound, we’ll see When the world comes crumbling down on you And you’re back to square one, what’s up? [Verse 1: Cashius Green] Aye, I see you hit my after shave, you love when shit gets bumpy I’m gettin’ closer to guapo-age,[?] they taxin’ me for puddin’ Aye, what are you sweatin’ me for? I’m just trying to get meals The E-A-L’s and the I-L-L’s got the plastic seals And I pack a 9 mili, cause they robbin’ for pills Spark me a light, I’m just tryin’ to find god Not a fraud uncle Tom that can’t show me how...

Wiz Khalifa – Flamboyant Lyrics

Play this song [Verse 1: Tuki Carter] Look, look I make everyday my best day, I press play It’s my prerogative like Bobby Brown from back in the day We Taylor like the chucks from back in the day for basketball play I’m player, I got 7 basketball booties 24 hours a day 7 is a god number, 7 means strength But it took you 7 days to find out you weak as a bitch I’m wide open like the open ocean, keep your mind focused (Keep your mind focused, keep your mind focused) I got so high one day that I thought Monday was Saturday I’m so Taylored I talk like [?] like NFL on Sunday My [?] infinite like [?] jump in it Sponsored by Reebok so you know there’s a bump In it But I’m an artist, never starving, paint to carving [?] I got my eyes on the p...

Kevin Gates – Funny How Lyrics

Play this song [Intro] Yung Lan on the track It’s how these hoes do, bro When shit don’t go, man They gon’ jump whatever dick jumpin’ at the time, you heard me [Chorus] You know I find it funny how, you was actin’ funny ’round me Wouldn’t let me touch you, ow, think I’m disgustin’ Or I prolly wouldn’t get enough money, ouch I had to buckle down You my motivation, you the reason why I hustle now You know I find it funny how, you been actin’ funny now My name rangin’ money, power, showin’ off your body now Dancin’ to my music, loud, every show you in the crowd Textin’ me and tellin’ me I’m dead, I’m gonna love you long [Verse 1] Bitch, I coulda been like Chance the...

DJ Khaled – Thank You Lyrics

Play this song [Intro: Big Sean & DJ Khaled] I gotta give thanks, you know? I never really met nobody who was truly successful that wasn’t thankful (Straight up, woah) For the good and the bad (Go time) It made me who I am Straight up, look DJ Khaled [Verse: Big Sean] When it get this dark, you gotta feel your way out They tried to bury me alive, I Kill Bill-ed my way out Letting go of grudges that I used to feel a way about ‘Cause some emotions are too taxing to keep paying out Life is what you make it, I know I’ll make it for sure, then make it some more I know critics hate it galore, it doesn’t phase me no more I know some peoples only taste of success is the bite that they take out of yours My GG told me God laugh at you when you make pl...

Kodak Black – Corrupted Lyrics

[Intro] Yes, Yes I’m your blessing ma Mama I know Sometimes I act crazy but I’m still your baby The projects made me like this you can’t blame me [Verse] Mama I’m still your baby but the streets corrupt me I’m sorry I fell in love with guns, I fell in love with thuggin’ I’m cluthin’, I keep that Colt .45 everyday like Tony Dungy I shoulda just listened to what you said but I don’t really like instructions I don’t be wantin’ to hear nothing Cause I was lookin’ up to my cousin They was in and out of jail, that was all I seen So I knew what I wanted to be as a youngin’ Mama said she hate my stumblin’ Why I gotta be so grumpy When it comes to anger don’t rush it You gonna end up in a dungeon I hate my att...

NBA Youngboy & Kodak Black – Chosen One

[Intro: Kodak Black & YoungBoy Never Broke Again] Project Baby NFL, never forget loyalty And I’m never going broke again Woah, yeah Oh [Chorus: YoungBoy Never Broke Again] Through all this heartbreak and this pain I can’t change Through the betrayal and the rain I stayed the same I promise you that I’ma leave how I came Gotta stop playin’, now it’s time to be a man It ain’t a thing I can’t handle, I’m a champion It ain’t a thing I can’t handle, I’m the chosen one It ain’t a thing I can’t handle, I’m a champion It ain’t a thing I can’t handle, I’m the chosen one, yeah The chosen one, yeah I’m a champion I’m the chosen one, yeah I’m a champion [Verse 1: YoungBoy Never B...

YoungBoy Never Broke Again – Chosen One (feat. Kodak Black)

[Intro: Kodak Black & YoungBoy Never Broke Again] Project Baby NFL, never forget loyalty And I’m never going broke again Woah, yeah Oh [Chorus: YoungBoy Never Broke Again] Through all this heartbreak and this pain I can’t change Through the betrayal and the rain I stay the same I promise you that I’ma leave how I came Gotta stop playin’, now it’s time to be a man It ain’t a thing I can’t handle, I’m a champion It ain’t a thing I can’t handle, I’m the chosen one It ain’t a thing I can’t handle, I’m a champion It ain’t a thing I can’t handle, I’m the chosen one, yeah The chosen one, yeah I’m a champion I’m the chosen one, yeah I’m a champion [Verse 1: YoungBoy Never Bro...

CYHI THE PRYNCE – Dat Side lyrics

[Intro: CyHi The Prynce] Where all my real ones at? Hey! [Chorus: CyHi The Prynce] All the haters stand on dat side All the suckas stand on dat side All the lames stand on dat side All the bustas stand on dat side, dat side, dat side, dat side All the haters stand on dat side All the suckas stand on dat side All the lames stand on dat side Dat side, dat side, dat side, dat side, dat side [Verse 1: CyHi The Prynce] Got two bitches bumping clits, that’s a cat fight I’m riding ’round with the stick, that’s that act right In here with all my jewels like I’m a Rabbi Zone 6, East Atlanta, I’m from that side Uh, I asked the plug for a kilo He hit me with a brick like I’m Deebo I charged the high for the zero But we gon’ keep that on the D-low Assaul...

CyHi The Prynce & Kanye West “Dat Side” Lyrics

Tweet Share (Intro: CyHi The Prynce) Where all my real ones at? Hey! (Chorus: CyHi The Prynce) All the haters stand on dat side All the suckas stand on dat side All the lames stand on dat side All the bustas stand on dat side, dat side, dat side, dat side All the haters stand on dat side All the suckas stand on dat side All the lames stand on dat side Dat side, dat side, dat side, dat side, dat side (Verse 1: CyHi The Prynce) Got two b*tches bumping clits, that’s a cat fight I’m riding ’round with the stick, that’s that act right In here with all my Jews like I’m a rabbi Zone 6, East Atlanta, I’m from that side Uh, I asked the plug for a kilo He hit me with a brick like I’m Deebo I charged the high for the zero But we gon’ keep that on the D-...

Eminem – Disses Donald Trump In Bet Hip Hop Awards Freestyle Cypher

Intro] It’s the calm before the storm right here Wait, how was I gonna start this off? I forgot… oh yeah [Verse] That’s an awfully hot coffee pot Should I drop it on Donald Trump? Prob’ly not But that’s all I got ’til I come up with a solid plot Got a plan and now I gotta hatch it Like a damn Apache with a tomahawk I’ma walk inside a mosque on Ramadan And say a prayer that every time Melania talks She gets a mou—ahh, I’ma stop But we better give Obama props ‘Cause what we got in office now’s a kamikaze That’ll prob’ly cause a nuclear holocaust And while the drama pops And he waits for shit to quiet down he’ll just gas his plane up and fly around ’til the bombing stops Intensities heightened, tensions...

Eminem – The Storm Cypher lyrics

Below are the complete “The Storm Cypher” lyrics by Eminem displayed. These lyrics were added 2 hours ago. The Storm Cypher lyrics [Verse] This the calm before the storm right here Wait, how was I gonna start this off? I forgot Oh, yeah That’s an awfully hot coffee pot Should I drop it on Donald Trump? Probably not But that’s all I got ’til I come up with a solid plot Got a plan, and now I gotta hatch it Like a damn Apache with a tomahawk I’ma walk inside a mosque on Ramadan And say a prayer that every time Melania talks She gets a mop–ahh, I’ma stop But we better give Obama props ‘Cause what we got in office now’s a kamikaze That’ll probably cause a nuclear holocaust And while the drama pops and he waits for sh*t to quiet down He’...

Eminem Went HAM On President Trump In BET Awards Cypher [Watch]

TweetShare Eminem, aka the GOAT, went HAM on President Trump during his 2017 BET Hip Hop Awards Cypher freestyle. The rap legend held nothing back when he stepped up to the camera under a parking deck with his crew standing in the backdrop with vintage cars. The moment was ripe for all things happening in the country politically and socially, and vintage Eminem once again came through, showing hip hop is alive and well. From Trump twitter fingers to war with NFL players, Em touched on every topic in an expletive-laced freestyle that will have the President fuming by tomorrow morning. Slim Shady even name drops the 44th President Barrack Obama at the start of his freestyle. “But we better give Obama props/ Cause what we’ve got in office now’s/ A kamikaze that’ll pro...

President Trump Uses Usain Bolt To Justify Beef With NFL Players Over National Anthem

President Trump is now using the great legend Usain Bolt as a means to justify his beef with NFL players over the national anthem. In case you have been living off the grid for a while, last weekend Trump ignite another firestorm at a political rally when he bashed NFL players who kneel during the playing of the national anthem, calling them SOBs. There has been widespread backlash over his statement and he has been tweeting about it since last weekend. His latest tweet is a video of Usain Bolt at The London 2012 Summer Olympics where he was doing an interview after winning a gold medal. Bolt stopped the interview while the national anthem of the United States was being played so he could stand and pay respect. “Even Usain Bolt from Jamaica, one of the greatest runners and athletes of...

Drake Put His Money Where His Mouth Is Donates $200K To Hurricane Harvey Victims

Drake has put his money where his mouth is and has pledged to donate $200,000 to the ongoing Hurricane Harvey relief effort in Houston. Earlier this week, the 6 God announced on his Instagram account that he will be helping the victims of the catastrophic storm get back some normality in their lives. Drake often called Houston his second home and usually spend a lot of time in that city whenever he is in the U.S. After seeing the devastation on TV, the rapper immediately gets in action with his team to figure out how he can help. Drake is among a long list of big names in hip hop that has pledge large sums of money to the relief effort in Southeast Texas. So far artists like Diddy, Nicki Minaj, T.I., and Chris Brown have all pledge to donate hundreds of thousands of dollars. In a...

Watch Macklemore and Lil Yachty New “Marmalade” Video

Macklemore and Lil Yachty came through with a fun filled video for their feel-good single “Marmalade.” The cut was co-directed by Macklemore and Jason Koenig and features both rappers dreaming about their imaginary sons stealing their dad’s car and went on a joyride with friends. The video starts out with Macklemore’s son stealing his car keys and a couple stacks of cash from him while he was sleeping on the couch. The rest of the video was filled with fun adventures like driving through the city in a Maybach with music blaring. The crew then went and stole Tom Brady’s Super Bowl jersey and gave it to NFL legend Marshawn Lynch to get access to his pool for a pool party. Before you know the poolside was filled with kids from all over the neigh...

Mozzy – Scorin (feat. Lex Aura, Lil Blood & Slim 400)

[Verse 1: Mozzy] That nigga told, he been rockin' wit the rollers Chain gang slimey bitch Rocky Balboa I be on dope bitch fell into a coma Really from the four's had to get it off the corner [?] and them smokers on the porch playing poker Fo' nick hefty, too bulky for a holster There's all type's of bitches on my Motorolla We pulling out the corner store wit hella baking soda Another cold summer I ain't seen a summer colder Gang enhancement charges when them people roll up on us They throw the hold up on us plus they boosting up the bail The crime rate quiet all the shooters in the cell It's Hell Gang bitch i'm going straight to hell Just made it harder for yourself it ain't no way that I could tell It's either a maney jumpshot or hit the NFL We fucked his career off he got...

Brandy – What Have You Done for me Lyrics

[verse 1:] You use to call Now you don’t Leavin’ me all alone, (alone) You use to care Now you don’t even have time for me, (anymore) We use to walk hand in hand You would never let me go, (away) And I thought that we could be, (could be) But you ain’t doin’ nothin’ for me, (no) [Chorus:] What have you done for me What have you done for me, Lately? What have you done for me What have you done for me, baby? What have you done for me What have you done for me, baby What have you done for me What have you done for me, baby [verse 2:] You use to say those words That I wanted to hear, (so good) You made me feel beautiful I was in love with you, (so much) Whether not, I would call just to hear you say, (my name) (say my name, say my name) Really thought that we could be, (could be) But you ain’t...

Thirdstory – G Train (feat. Pusha T)

[Verse 1: Elliot] G train on the weekend, speed up or slow down Gathering gathering, get off this train or you’re gonna go back uptown G train on the weekend, there’s no way out Traveling traveling, it’s 2am and I thought I'd be home by now [Pre-Chorus: Elliot] What am I doing this for? I followed you to your door I should've already known To keep going on home [Chorus: Richard] Love, I gotta warn you I'm starting to get drawn to What you make me go through (get going or I'm gone) I've been losing patience Your mind is always changing Back and forth, I'm waiting (get going or I'm gone forever) [Verse 2: Ben] G train on the weekend, hum and reload A lullaby for the guy who fell down nearby cause he did a bit too much blow G train on the weekend, j...

Meek Mill – Blue Notes letras

[Sample: Snowy White] This is my blues 'Cause I'm back down on my own again This is the blues I'm playing Yes it's the final thing When the nights is cold and lonely [Verse 1: Meek Mill] Was it the money that made me a savage? Poppin' them percs and I made it a habit Totin' them pictures and serving them addicts That was exciting to me I'm so excited to be Started with nothin' we had to inspire to be Niggas ain't flyer than me I'm getting to it Feel like the man, I got the plan I call the shooters, they hop out the van Play with the squad, get popped like a Xan Pop like a Perc, I'm goin' ham I'm goin' crazy on niggas, too wavy for niggas Do magic like alakazam I'm in the kitchen compressin' a birdie Take out a nine and I sell it for thirty Then straight to the jewe...

Meek Mill – Blue Notes lyrics

[Sample: Snowy White] This is my blues 'Cause I'm back down on my own again This is the blues I'm playing Yes it's the final thing When the nights is cold and lonely [Verse 1: Meek Mill] Was it the money that made me a savage? Poppin' them percs and I made it a habit Totin' them pictures and serving them addicts That was exciting to me I'm so excited to be Started with nothin' we had to inspire to be Niggas ain't flyer than me I'm getting to it Feel like the man, I got the plan I call the shooters, they hop out the van Play with the squad, get popped like a Xan Pop like a Perc, I'm goin' ham I'm goin' crazy on niggas, too wavy for niggas Do magic like alakazam I'm in the kitchen compressin' a birdie Take out a nine and I sell it for thirty Then straight to the jeweler, I'm bustin a Rollie...

Meek Mill – Litty Lyrics

[Verse 1: Meek Mill] Woo! I’m on my way to an island And I’m popping shit at the pilot (fly shit only) Niggas be broke and be shopping But still talking shit like they violent (niggas is broke) They said that they honest, talk money These niggas gonna say that they got it Get it now boy, the key to success And these niggas gon’ blame it on Khaled They don’t want to see you win (they don’t) They don’t want to see the Wraith (no) You don’t want to see your bitch caught up in the stars Like she’s outer space Mansion at the condo, condo at the mansion and I’m running out of space K.O. on me, keep ’em coming out his mouth, I’m sending somethin’ round his way Niggas barely getting lawyer money Better get some Sig Sauer money...

Meek Mill – Blue Notes

[Sample: Snowy White] This is my blues ‘Cause I’m back down on my own again This is the blues I’m playing Yes it’s the final thing When the nights is cold and lonely[Verse 1: Meek Mill] Was it the money that made me a savage? Poppin’ them percs and I made it a habit Totin’ them pictures and serving them addicts That was exciting to me I’m so excited to be Started with nothin’ we had to inspire to be Niggas ain’t flyer than me I’m getting to it Feel like the man, I got the plan I call the shooters, they hop out the van Play with the squad, get popped like a Xan Pop like a Perc, I’m goin’ ham I’m goin’ crazy on niggas, too wavy for niggas Do magic like alakazam I’m in the kitchen compressin’ a bir...

Childish Gambino – Higher Love

[Hook: Childish Gambino] Baby girl, you know what I want Let me do it to ya, do it to ya Let me do ya like uh, uh, uh..[Verse 1: Childish Gambino] Hovy with glasses, Weezy but geeky Girls in the lobby tryin’ to meet me I ain’t afraid to say it, yeah I love these hoes And their glasses, and their jacket, and their hipster clothes Yes, I’m always on tour, what you mad at that for? Slamming that thing like a Cadillac door I love fast women, Jackie Joyner-Kersee Have your cake and eat it, baby it’s your birthday Tell me what you wanna do, I will make it happen I just wanna get you home and uh, uh, uh, uh, oh Yes, I’m drinking whiskey, baby I am gone tonight NBC is not the only thing I’m coming on tonight Gross, why the fuck I say these things? It isn’t...

Childish Gambino – Higher Love Lyrics

[Hook: Childish Gambino] Baby girl, you know what I want Let me do it to ya, do it to ya Let me do ya like uh, uh, uh.. [Verse 1: Childish Gambino] Hovy with glasses, Weezy but geeky Girls in the lobby tryin’ to meet me I ain’t afraid to say it, yeah I love these hoes And their glasses, and their jacket, and their hipster clothes Yes, I’m always on tour, what you mad at that for? Slamming that thing like a Cadillac door I love fast women, Jackie Joyner-Kersee Have your cake and eat it, baby it’s your birthday Tell me what you wanna do, I will make it happen I just wanna get you home and uh, uh, uh, uh, oh Yes, I’m drinking whiskey, baby I am gone tonight NBC is not the only thing I’m coming on tonight Gross, why the fuck I say these things? It isn’...

Rockie Fresh – Still Watching letras

[Verse 1] Pass me the blunt and the aux cord Freshest on the team, what you think I got a spot for? I keep player, why, even need a lock for it Niggas thought I fell off but I was on the top floor Posted, why these grown men on that ho shit Life a roller coaster so be careful who you roll with Future of the futons cause niggas gon' fold quick Put 'em in a envelope and send 'em to my old bitch Take this, hold that, think I need a skull cap Freezin' out the break pads, cash in the airbag So if I crash, I'ma prolly have 100 mil Give it to the kids just to show 'em how that money feel Think about ferris wheel, what was in the whip I tried it on and it's lookin' like I fit the bill Boy I'm always in the clouds, I ain't in the field Touchdown, go and get a bag, then go up again ...

Rockie Fresh – Still Watching (Priorities 5 Album) letras

[Verse 1] Pass me the blunt and the aux cord Freshest on the team, what you think I got a spot for? I keep player, why, even need a lock for it Niggas thought I fell off but I was on the top floor Posted, why these grown men on that ho shit Life a roller coaster so be careful who you roll with Future of the futons cause niggas gon' fold quick Put 'em in a envelope and send 'em to my old bitch Take this, hold that, think I need a skull cap Freezin' out the break pads, cash in the airbag So if I crash, I'ma prolly have 100 mil Give it to the kids just to show 'em how that money feel Think about ferris wheel, what was in the whip I tried it on and it's lookin' like I fit the bill Boy I'm always in the clouds, I ain't in the field Touchdown, go and get a bag, then go up again ...