Tag: Ruth Chris

Blacc Zacc – Hahaha Lyrics (feat. Key Glock)

[Intro: Blacc Zacc] I might buy a Rolls truck and pass on a Bentley For my pretty bitches Hold up, wait Hold up, wait Hold up, wait I ain’t motherf**kin’ finished IMixNation for real [Chorus: Blacc Zacc] Hold up, wait one motherf**kin’ minute, I ain’t finished I might buy a Rolls truck and pass on a Bentley I might buy some blue flowers for my red bitches Heard a hater say I was broke, I started trippin’ Hahaha (Hahaha), hahaha (Hahaha) When a nigga say I’m broke, I laugh like hahaha (Hahaha) Hahaha (Hahaha), hahaha (Hahaha) Count the racks up out the safe like hahaha (The f**k?) [Verse 1: Blacc Zacc] Hahaha I done came far, haha I got pretty foreign bitches in my car, haha f**k that, let me turn it up Ain’t no bitch that I can’t f**k They l...

Quilly – Who Gon Stop Us Lyrics (feat. Pnb Rock)

[Intro: Quilly] Feel good, don’t nobody touch the heat either [Verse 1: Quilly] When it really come down to it You don’t really wanna go through it I’ll put a check on your head, I’ll tell my shooter “just do it” You don’t wanna beef; 5 Guys Put some Chicken on your head; Popeyes What’s a walk down to a drive by? Put the pound to you; no high five On your roof like satellite WIFI Have niggas’ sleepin’ on your crib nigga Lawyer paid off, I’ma beat the case Hungry lil’ nigga that’ll eat the plate Ruth Chris, boy, you’re lookin’ like Steak Shooters on go, never heard of breaks Whats attempt murder to a murder case? All my niggas’ boosting up the murder rate My youngins’ don’t read or w...

Mobytherapper – Check Up On My Feet Lyrics (feat. Dequantis)

[Verse 1: MobyTheRapper] Got me a genie so I’m rubbing the bottle Bread fashion, call me a role model Took a chance like the rapper, rolling dice Said I had the right click like computer mice Grew up stone cold, like Steve Austin I know you see me, out here bossin’ Got it drippin, like a faucet There’s nothing you can do to stop it Like Huey they pop lock and drop it Name fresh in ya breath like a mint I’m a bird and a plane, Clark Kent Pray for y’all I don’t even go to church Cross you out like a word search They wanna say if the shoe fits Get another steak at the Ruth Chris [Hook: MobyTheRapper] Flexing in my nikes, got a check up on my feet People hated me but now they feel my energy Flexing in my nikes, got a check up on my feet People hated me but ...

Kanye West – New Bødy Lyrics

Play this song [Intro] Oh my God, Ronny! [Chorus: Ty Dolla $ign & Kanye West] Can’t  wait to see your new body Don’t  be actin’ like you don’t know nobody No body count on your new body I’ll be the first one to hit your new body Oh,  whoa [Verse 1: Kanye West] New  ass, new tits, new bitch, who this? Who else you know this bad, with two kids? Nobody,  ever, ever gave you shit Nobody flew to Columbia like you did Tryin’ the new ass out with the new drip Only thing to ask, who first to hit? ‘Cause  far as you concerned, you is a new bitch Them all, fuck them all, them niggas, they too rich Old dick don’t count, if these titties don’t bounce Ex niggas say they hit, tryna run up your account Big dump on it now…...

DJ Khaled – Wish Wish Lyrics

Play this song [Intro: Cardi B, DJ Khaled & Lil’ Juice] (Tay Keith, fuck these niggas up) Cardi, Cardi bops Cardi, Cardi sendin’ shots We The Best music Cardi, from the block Cardi, with the Glock Cardi, yeah Cardi, yeah Another one Cardi, yeah, yeah, yeah DJ Khaled [Chorus: Cardi B] They say my time is almost up, tell them bitches, “Wish, wish” All these hoes lookin’ cold, all these bitches fish sticks Put a ribbon on my box ’cause this pussy gifted I ain’t got no free time, all my shit expensive See my ring, my watch, my chain and everything is lit, lit (Ice) All this gold on a bitch, I feel like I’m Slick Rick If they love me or they hate me, it don’t make no difference (Cardi) It be hard not to kill a ho ...

Nino Man – Get It Straight

[Verse 1] Uh Let’s get it straight, I’m the hottest nigga in the states Never heard of me, I guess you late You know you doing good when these niggas hate Yeah, they ain’t care what a nigga ate Now it’s Ruth Chris on my dinner plate Yeah I get money with the bigger face After my first hundred thou, had to get it safe Yeah, I kept money in the closet Stacked up everything that I deposit Pieces hitting, ya’ll should be declining I only made it out because I tried shit No way in hell ya’ll could be up The money that ya’ll showing it’s just reup It’s slow for ya’ll niggas, better speed up I’m in the hood, daddy chilling with my feet up [Hook] We got them choppas, we got automatics We carry ourselves like we ready for war No app...

21 Savage – Flexin’ [Snippet] Lyrics

[Verse 1] Jumped out the Porsche, got to it Choppa on me, bitch I shoot like I’m Cupid Model bitch, and she gon’ blow me like hookah All these diamonds, bitch I look like a jeweler Rollie froze, bitch it came out the cooler Tech 9, bitch it came with a cooler I got shooters that’ll shoot at your shooter Bitch you broke, you eatin’ noodles and oodles I got a bad bitch, workin’ Hooters Bitch I get the check, and you know I blew it 21 gang, chain hangin’, blangin’ Jewish lawyers, give a fuck about that rangin’ Seinfeld, niggas frontin’ like Kramer Put you on the news, you wanna be famous Zero six, bitch you know that I claimed it I jumped out the Porsche and broke my ankle I’m [?] the bud when I cook it up Your main bitch want me to ...

Dae Dae – New Wave

[Intro] Boy they already know what it is when I talk this shit here Dae Dae let’s go and give it to ’em boy Let’s go’n get ’em out the way, it’s a new wave nigga [Verse 1] Neck piece too lit, this bitch too lit AP two bricks, bad bitch too thick Fashion, oohwee, backend, oohwee Kardashian, two piece, MAC or that Uzi Trappin’ by pool creek, action when it’s ’bout me They say you not the man in the streets I’m flashy, now you got with the key I crashed it, now I’m in that new straight A Jeep It’s happenin’, they finally freed my fuckin’ brother D Don’t panic, man time to turn up on them beats I’m dangerous, oh you actin’ hard? nigga please Gang with me, and we in the club one hundred deep ni...

Peek a boo – Lil Yachty feat. Migos lyrics

Lyrics Lil Yachty – Peek a boo Ricky Racks Peek a boo, woo! Peek-a-boooo. Uh, uh, play with that pus*y like peek-a-boo, uhhh Play with that pus*y like peek-a-boo, uh Play with that pus*y like peek-a-boo, uh Play with that pus*y like peek-a-boo, uh Play with that money like peek-a-boo, ooh Play with these b*tches like peek-a-boo, uh Broke a*s b*tch a*s nigga I’m not finna’ play with you, that’s what these rappers do Peek-a-boo, peek-a-boo, peek-a-boo, peek-a-boo Peek-a-boo, peek-a-boo, b*tch Peek-a-boo, peek-a-boo, peek-a-boo, peek-a-boo Peek-a-boo, b*tch versuri-lyrics.info Peek-a-boo, peek-a-boo, peek-a-boo, peek-a-boo Peek-a-boo, peek-a-boo, b*tch Peek-a-boo, peek-a-boo, peek-a-boo, peek-a-boo, nigga Lil Boat I’m not finna’ play with you, that’s ...

Manolo Rose – Ball Drop

[Intro] Hello? Hello? Who? [Pre-Hook] Ring, ring, ring, homie whose this? New number, homie whose this? You ain't heard? I'm on some new shit You ain't heard? I'm on some new shit S.T.K over Ruth Chris S.T.K over Ruth Chris Last year I had the four door This year I'm on some coupe shit [Hook] But homie when the ball drop Yo homie when the ball drop Word to God I'm on some new shit Word to God I'm on some new shit [Verse 1] New Years Resolution Stop praising sucka niggas that ain't do shit Fresher guns I ain't shoot shit Stop telling lies I'm the truth bitch Way before the deal I was loopy Bakin for the cash money like you're Tunechi Might do the 84 drug dealer Gucci Went stupid in this spot but we made a movie [Pre-Hook] Ring, ring, ring, homie whose thi...

Jim Jones – Kitchen

[Jim Jones] Vamp life (I got that money) You know what they say Trap jumping When it get to hot in the kitchen, uh What you cooking? Chicken or fish? (I don’t wanna hear you niggas talking about no more work) How many pots on the stove?[Hook: Cashout] I got the money and I got the pack (Got that pack) I drop a deuce in then I bring it back (Bring it right back) Drop a four in it then drop [?] They love when I be cooking up the blow In the kitchen, I’m in love with my kitchen I’m in love with my kitchen I’m in love with my kitchen I’m in love with my kitchen Yeah I got the money and I got the sack (Got that sack) I drop a deuce in it then I bring it back In the kitchen[Verse 1: Jim Jones] I got four pots going and a crock pot too Cooked four quarters and I got ...