Tag: Soulja Boy

Drake Trolls Kanye West With Soulja Boy’s Shades & Shares Heartfelt Note From His Mom

Drake put on his Soulja Boy shades to send a message to Kanye West while sharing a heartfelt handwritten message from his mother. The Toronto rapper has been teasing the release of his much-anticipated album Certified Lover Boy from a hacker-type commercial announcing the album’s drop date to memes of pregnant women to beef with Kanye West. September 3 is fast approaching, and Drake’s loyal fans aren’t the only ones waiting for his next project to drop. The artist’s mother has long been one of the most supportive people in his life, and when it comes to music, Drake has without fail mentioned how Sandi pushed him from he was a little boy to follow his dreams. On Tuesday night, the “Started from the bottom” rapper shared a sweet note his mother sent him as she cheered him on while waiting f...

Soulja Boy Responds To Ex-Girlfriend’s Sexual Battery Lawsuit

Soulja Boy called out his ex-girlfriend in his response to her lawsuit for sexual battery. While Soulja Boy‘s name has been thrust back into the spotlight with his latest hit, “She Make It Clap,” it’s the recent allegations filed against him on Tuesday, May 11, that have been securing headlines all over the country. The rapper recently broke his silence on the controversy through a string of tweets. The woman, who did not wish to reveal her identity, filed the lawsuit under the pseudonym, Jane Doe, claiming that she was being abused by the rapper for years, TMZ reported. The complainant said she suffered a miscarriage in 2015 as a result of the severe beatings she received from the rapper. On Wednesday, May 12, Soulja Boy took to Twitter to respond to the anonymous ...

Soulja Boy Tell ’Em – Mean Mug Lyrics

Play this song [Intro: Soulja Boy] Soulja! [Verse 1: Soulja Boy, 50 Cent & Both] My flow sicker, your dough thick, well my dough thicker You talk shit, I will kick your door nigga I call my goons, my brand new chopper is coming soon AK-47 got ’em dialing 911 I pull that trigga, you fuck with my lil nigga I come through get ya, hop out them hollow’s hit ya Keep thinking it’s a game, niggas ain’t playin’ Soulja Boy, I’ll bust your brain A nigga talking all that shit, y’all niggas cannot represent Fucking with the youngest killer, youngest gorilla nigga Split ya, I deal with ya, knife sticker, ice picker Run for your life nigga, I won’t tell ya twice Bitch go run do the dougie, all the gangstas they love me These hoes th...

Juice WRLD – Spanglish Lyrics

Play this song [Intro] 999, oh Daytrip took it to ten [Chorus] I’m just tryna fuck his main bitch (Woah, woah, woah) I’m just toting on my stainless (Gang, gang, gang, gang) Nigga fuck ya’ and everyone ya’ hang with (Nigga fuck you) Choppa talking, that bitch speaking spanglish (Gra, gra, gra) Flex on that bitch like a sit-up, drink Codeine, no liquor (Huh, ya dig) White mask on my face, I do not fuck with these niggas You ain’t tough nigga, you’s a fuck nigga (Huh, what else) My lil’ gun a thottie, load it up, it fuck niggas (Uh huh, fuck) Perky in my body, I love to bust niggas (Bitch) Bomb like Kamikaze, this K from Russia ho’ (Gra) Desert eagle show no love, it just lust niggas (Fuck ’em) I see all the fuck shit...

Lil Baby – Out the Mud Lyrics

Play this song [Intro: Future] Cook that shit up, Quay Lil Baby, Lil Baby, Lil Baby I’ve been riding around, yeah, hundred times around [Verse 1: Lil Baby] I been riding ’round in rental cars, tryna lay low I’m a real Soulja Boy, I really play with Dracos Fuck the whole gang, I’m out the hood, then put ’em on a payroll Having flashbacks of hittin’ the red with the K-roll (Bow, bow) She just had a baby for me, so I paid to get her makeover (Makeover) I was being calm, it’s like it’s there for me to takeover (Takeover) 180 on the Range Rover, 400 on a road show (Wow) 300 on a G-Wagon (Wow), I’m a big dog, you can add it up Something wrong with him, he ain’t add it up We laugh at them, they mad at us It’s a...

Lil Tracy – I got da juice i got da sauce Lyrics

[Intro] Yeah, damn I feel like Soulja Boy with all this juice, man I feel like a damn rockstar with all this sauce nigga, you feel me [Chorus] I got the sauce, I got the juice, yeah Aye, I got the sauce, I got the juice, yuh Look, I got the sauce (juice), I got the juice (sauce), I got the sauce, I got the juice (juice) [Verse] You tryna’ fuck a bitch, I’m tryna’ get rich Tryna’ upgrade my wrist Tryna’ upgrade my wrist Tryna’ upgrade my wrist I stepped inside the room, niggas looking pissed Smoking boof, smell like someone pissed Why yo’ bitch acting like she need some dick, aye Why yo’ bitch acting like she need some dick, aye Yuh, she gon’ lick my bracelet, aye Yuh, Shawty nasty doing tricks, aye (Ugh, aye) Yuh, Now she telling her be...

Soulja Boy Sued By Chauffeur For Using Unauthorized Video

Soulja Boy is being sued by a Unauthorized for the use of an unauthorized video in one of the rapper’s music videos. The SODMG rapper was named in the new lawsuit filed by a Las Vegas chauffeur. The Blast reported that Soulja Boy filmed chauffeur and then put the clip in his music video without getting authorization. Kamilah Daily claimed that the rapper hired his company in February last year to transport himself, his manager, and director around Vegas. During the ride, Daily says Soulja Boy’s crew started filming with their camera phones while the rapper turn-up. He said at first it didn’t seem like it was a big deal until he later found out that the footage was used in his “Bling” music video without his consent. He also claimed that he requested for the v...

Is Lil Yachty Now Dating India Love Months After Soulja Boy Beef

Months after his infamous beef with Soulja Boy over reality star India Love, Lil Yachty may have emerged the victor. Back in October last year, Lil Yachty and Soulja Boy got into a heated social media beef over India Love with the SODMG rapper even going as far as to threaten Yachty. In the end, Soulja admitted that he wasn’t officially dating India but he still smashed her. That didn’t phase Lil Yachty because 10 months later and after his career took off he bagged The Westbrooks star. India Love co-star with Lil Yachty in his new music video “Forever Young” featuring Diplo, but sources are saying that they have also been quietly dating for a few months now. The “Bring It Back” rapper says that they are just friends but that’...

Mike Tyson – If You Show Up (Soulja Boy Diss)

[Hook] If you show up? it's going down I'm gonna teach him how to knock your ass out If you show up? it's going down I'm gonna teach him how to knock your ass out I'm Mike Tyson It's going down I'm gonna teach him how to knock your ass out If you show up? it's going down I'm gonna teach him how to knock your ass out [Verse 1] Soulja Boy was talking shit on Instagram But social media don't make a fucking man Everybody talk shit Behind the keys Imma sting like a venereal disease If you fucking with my click? You going down I'm Mike Tyson and you gonna feel the wrath I'm the god of the ring Greatest around Soulja Boy you can't fuck with Chris Brown, Fucker [Hook] If you show up? it's going down I'm gonna teach him how to knock your ass out If you show up? it's goi...

Stop playing with me – SouljaBoy lyrics

Lyrics Soulja Boy – Stop playing with me Mike Tyson, knock out his teeth. Chris Brown, knock out his teeth. Boy stop playing with me. 50 stop playing with me. You know that I love the beef. Imma spend 50 today (skrrt). I hop in a Lambo, escape (skrrttt). Soulja Boy lyrics Video me

Soulja Boy – Murder (feat. Mozzy) letras

[Intro] Murder. Yeah man you know what the fuck going on. King Soulja man, yeah man baby Draco man, I’ma spray with the Draco. I got Mozzy with me, you know what the fuck going on nigga [Pre-Hook: Soulja Boy] I pour a four in my drink My chopper it spray nigga, what the fuck you think? My shooters, they shoot ‘fore you blink Every show I do I’m gripping the heat Fuck Giuseppes, Margiela my feet 50,000 for a show, state to state with my niggas gripping the heat Me and Mozzy pull up, murk the scene [Hook: Soulja Boy] Murder, murder, murder the scene Murder, murder, Soulja Boy and Mozzy murder the scene Murder, murder, Draco on me, 100 clip when I spray that heat Murder, murder, it’s a murder (?) spray the heat Soulja murder, pull up spray the heat ...

Soulja Boy – Murder Lyrics

[Intro] Murder. Yeah man you know what the fuck going on. King Soulja man, yeah man baby Draco man, I’ma spray with the Draco. I got Mozzy with me, you know what the fuck going on nigga [Pre-Hook: Soulja Boy] I pour a four in my drink My chopper it spray nigga, what the fuck you think? My shooters, they shoot ‘fore you blink Every show I do I’m gripping the heat Fuck Giuseppes, Margiela my feet 50,000 for a show, state to state with my niggas gripping the heat Me and Mozzy pull up, murk the scene [Hook: Soulja Boy] Murder, murder, murder the scene Murder, murder, Soulja Boy and Mozzy murder the scene Murder, murder, Draco on me, 100 clip when I spray that heat Murder, murder, it’s a murder (?) spray the heat Soulja murder, pull up spray the heat Murder, murder, murd...